fredag 17 juni 2011

Varför därför

Okej. Jag är äcklig. Middagen blev för stor. Jag åt massa ost en hel del gurka och tomat samt två brödskivor. Dock INGEN hets och inget kräk. Kan ju bero på att jag inte hetsar när jag är med andra menmen. Ska ha som mål att hitta tillbaka till "innan kräk veckan" känslan som jag hade. Samt inte äta för mycket. Liksom äta lite utan att det leder till hets. Jag ska lyckas! Blir extra tufft när jag träffar mormor söndag-torsdag. Hon har alltid så mycket sötsaker hemma.... Men om jag hetsar där så kommer jag behöva spy någonstans på bakgården (där främlingar kan se mig), för hos mormor är någon alltid hemma och hon har inte ens badrumslås. Så ingen hets. Basta!

Är nervös inför frukosten imorgon. Hoppas att det ska finnas mycket grönsaker och sånt som känns okej att äta!

Nu ska jag försöka sova. Godnatt hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar