söndag 12 juni 2011

igen igen

Jag vet inte om det är okej att skriva det jag tror att jag tänker skriva nu. Läs inte om ni blir triggade.


Jag är ett vider, något som innte borde leva för att det är så äckligt. Jag orkar inte mer. Jag vill inte. Jag kan bara inte stå emot, jag bestämmer inte över mig själv och jag är totalt utelämnad, naken, äcklig.

Jag vill så jävla gärna ringa till A (ex) men jag vet att jag inte borde, av flera anledningar.
1. Vi har gjort slut
2. Hon mår dåligt själv
3. Jag vill vara bättre än hon och eftersom jag redan fallit så vill jag inte att hon ska veta
4. Hon kommer bli arg
5. Jag kommer ångra mig

Det som talar för är:
1. Att hon är den enda som kan jaga bort demonerna (såvida hon inte blir förbannad på mig)
2. Jag känner mig trygg med henne.

Men jag vill! Jag är så jävla ensam med mia just nu. Jag vill att någon tar hand om mig, någon som har rutiner och absolut inte serverar hets-mat. Så länge det inte är hets-mat och någon är med mig i flera timmar då jag ätit bra mat så kommer jag klara av att inte spy. För problemet nu är att jag får ångest av bra mat också om det blir för många kalorier och då äter jag lite hets.mat också och måste kräkas sen.

Jag vill se blod. Men jag vill inte passera den gränsen, det är det enda som jag har kvar, som jag slipper skämmas för, att jag inte börjat skära igen. Det har säkert A gjort och då är jag lite bättre än henne fortfarande. Jag är otroligt barnslig, tävlar med A, men hon sårade mig, gjorde slut med mig, så jag vill vara bättre än hon. Idioti.

Magen gör ont, spydde tills det kom galla och har även svalt lite olika tabletter under dagen. De som fuckar upp magen mest är citodon... Har väl intagit ca 5 sådana (inte på en gång).

Klockan är för lite och jag har inga sömnpiller. Jag måste sova nu för får jag ett till bakslag så kommer jag behöva skada mig själv, jag känner det.

När jag var på psyk i fredags så ville läkarn inte skriva ut fluxen till mig pga min bipolära diagnos. Jag sa att den är ju inte ens 100% plus att jag tagit fluxen förut. Fick tillslut flux men 10mg. Bulimiker ska ha 60mg! Jag undrar hur det ska gå... Jag ska ju börja med adhd mediciner i höst också. Jag behöver fluxen. Jävla läkare - hon kändes nervös hela tiden, och irriterad på¨mig. Det finns inga normala läkare, varför får de inte göra ett personlighetstest innan de börjar plugga???

Vad ska jag göra? Vill ha lindring av nåt slag. Vill ha ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar