söndag 12 juni 2011

Baka kaka

Sov ganska så bra inatt, vaknade bara två gånger. Propavan är helt ok, om man inte har galet mycket ångest för då skulle jag inte somna ens av 4-5 st. Men jag tog sobril igår också, så då gick det bra.

Åt gröt med psylliumfrön (orkar inte kolla upp hur det stavas!) till frukost. Gick sen på en 55 min PW...

Har bakat! Oopsie-bröd enligt Jen motpoler.blogspot.com recept! De blev ganska så lyckade men gillade inte riktigt att de var som skum inuti. Ska låta dem torka och stelna lite så blir det nog bättre. Iaf, lunchen bestod alltså ett av dessa bröd, Självklart så ska jag ut på en promenad eller cykeltur till (gymmet känns som en obehaglig plats idag) men vad ska dagen kretsa runt? MT (mobila teamet) ska kanske komma föbi, för att ge mig mer sömnmedicin, men jag vet inte när de kommer. Efter hetsen igår så städade jag hemma och jag diskade nyss så det finns inte så mycket mer att göra. Jag orkar varken umgås eller prata med någon...

Ska koka the.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar