måndag 27 juni 2011

Marionett

Idag har jag tvättat, lämnat katten till kattvakten, gått på stan, klippt mig (sjukt nöjd), hetsätit och spytt. Känns skit att jag äter fast det bara smakar gott i tre sekunder. Men det var ett tvång, något som jag behövde göra idag, typ som om någon tvingat mig. Så känns det, men jag vet ju att det inte är så. Men ändå är jag handfallen och kan inte påverka utgången...

Känns bra att jag fick ut allt. Har idag fått i mig frukost på 260 kalorier (extra stor idag) samt ett äpple och en nektarin. Hamnar på strax under 400. Vet inte vad målet ska vara idag, men kanske 600... Har cyklat runt i ca 70 minuter och ska göra en lika lång cykeltur till snart. Ikväll blir det lite styrka hemma, men sen måste jag packa väskan till p & l !

Just ja, jag har solat solarium idag också! Behövde lite färg, är likblek...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar