fredag 24 juni 2011

Back to black

Nu är jag hemma.

Jag måste sammanfatta mig kort för om jag går djupare in på detaljer så blir jag nog knäpp.

Det var fint hos mormor, jag mådde okej. Men jag åt för mycket för jag hade ingen möjlighet att spy och heller ingen möjlighet att välja vilken mat jag skulle äta. Jag ville heller inte såra henne så jag åt... Jag hade dock ingen energi till att gå så mycket som jag ville och det är skit. Resultatet är att jag gått upp ca ett kilo. Goodbye tvåan liksom (62). Jaja nya tag nu!

Jag försöker hålla kalori intaget nere idag så jag har inte ätit så mycket. Dock hetsat en gång redan... Jag kan inte träna idag då gymmet är stängt så jag har tvättat och städar och fixar just nu. Någonting bra ska jag i alla fall göra av dagen.

Känner mig konstig i kroppen - som om jag tagit citodon fast det har jag inte gjort idag.

Jag borde svara på jobbiga jobbmejl. Orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar