onsdag 15 juni 2011

Ångest och kvällstankar

Ska försöka skriva av mig... Ångest över att något kan ligga kvar i min mage. Försöker lugna mig med att om något från hetsen ligger kvar så har ändå mycket av den "vanliga" maten också åkt upp och då ligger jag på en okej nivå.

Jag har tagit citodon i några dagar nu. På kvällarna. Om ni undrar varför jag har dem (de är ju receptbelagda) så beror det på att jag opererade bort halsmandlarna för sex veckor sedan. Jag har kanske 15 kvar så inte så många... Men ja, det jag ville skriva var att jag de senaste dagarna ätit ca 20-25 st. Dumt men det känns bra, fast bara när jag tar dem med sobril eller propavan. Härligt - nu är jag hobbyknarkare också! Haha nej så illa är det väl inte...

ÅÅÅH - om jag har lyckats gå ner imorgon så ska jag försöka sluta spy! Om jag lyckats så kommer jag nämligen vara mer motiverad till det.

Nu dricker jag den där jävla buljongen i alla fall - med risk att svälla upp till imorgon. Mitt ansikte är dock redan svullet. Jag har röda prickar (blodfyllda porer - blir så när man kräks) runt ögonen och ögonhålorna samt mörka ringar under ögonen (det brukar jag inte ha i vanliga fall). Snyggt! (not)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar