måndag 13 juni 2011

Doctor Doctor

Fick träffa en manlig läkare (det där lät konstigt i mina öron). Det kändes ok. Han lyssnade ok, han var inte konstig som de kan vara och han gav mig sobril, propavan och flux. Hade önskat mig någon annan sömnmedicin än propavan då jag bara somnar av den om jag tar den med sobril, menmen.

Han ska ringa och kolla hur det är på torsdag. M från MT ska ringa idag och se hur läkarsamtalet gick.

Jag har precis blött upp min gröt (gjord på psylliumfrön och fiberhavregryn). Tidigare har det bara funnits lågkalori lingonsylt i min mataffär och jag gillar inte lingonsylt, men idag såg jag att det fanns lågkalori äppelmos! Blev lite glad. Men skulle  önska att de hade BoB´s lågkalori jordgubbssylt också.

Har hämtat ut mina mediciner så att jag kan ta fluxen till frukosten. Önskar att jag inte behöver vänta en hel månad innan fluxen gör verkan...

Ursäkta att jag hoppar så mycket, skriver lite som orden kommer!

Sket i jobbet idag, vill inte stressa dit och må skit (har ganska mycket ångest nu). Men jag ska gå dit imorgon! Snart ska jag äta frukost och istället för jobbet så tror jag att jag ska till gymmet idag, tror att jag vågar! Vill till gymmet eftersom jag förbränner mycket mer kalorier på crossen än genom PW. Måste göra min styrka också.

Just ja, skrev ju att jag vill/kommer väga 2.x imorgon. Väger 63.0 idag, för de som undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar