fredag 3 juni 2011

Lat!

Jag var lat imorse, gick inte ut på en promenad! Jag skulle ju gå på en promenad ifall min vikt inte droppa. Det gjorde den men inte så mycket som jag ville. Är nog svullen, eller jag är svullen! Jag ska gå ut och gå ikväll efter träningen istället. Det är ändå mysigare att gå senare :)

Har ätit frukost och ska snart till jobbet. Det blev havregrynsgröt med äpple och kanel + ett kokt ägg. Mycket mat och jag är propp-mätt men jag vill verkligen hålla igång min förbränning, omvandla fett till muskler, samt undvika små portioner då detta kan utlösa min sovande (?) bulimi. Fast det har gått skitbra med den biten, inte haft fler återfall.

Gud vad jag känner mig äckligt positiv haha. Jag är positiv som människa, och jag är glad över att maten och träningen funkar nu, vikten och svullenheten däremot ><

2 kommentarer:

  1. Det är as bra att du är positiv :) Tack för din kommentar och det känns tryggt att veta att jag, fast jag åt massa tortilla bröd, ett underskott. Duktig du är tjejen som äter bra och tränar:) Vikten kommer, alltså det går ju i vågor, ibland står det bara still, men sen när du väl kommer över kanten liksom så kommer du droppa som fan :) Kämpa på, du är as duktig

    SvaraRadera
  2. Ja det är jag, tack så mycket :) Jaa, älskar bikinin! Jätte jätte fin, den är från HM :)

    SvaraRadera