torsdag 2 juni 2011

:)

Haha var tvungen att ha en smajli i rubriken, är så jävla nöjd med dagen! Den började lite sådär eftersom jag var på dåligt humör på jobbet. Efter jobbet cyklade till gymmet och tänkte att jag aldrig kommer orka det jag hade planerat, men det gjorde jag, och med bättre resultat än väntat!

Efter gymmet begav jag mig hemåt och lagade en god middag på färska grönsaker + 50 quorn och ett ägg. Till efterätt blev det varmt äpple med kanel. Efter äpplet fick jag en sockerkick så nu har jag vart ute och gått i en timme. Det var så jävla skönt också haha, inte ett dugg tråkigt!

Jag har dock haft dålig vikt i typ sjumiljonerveckor nu >< Och jag har verkligen skött mig! Tränat och ätit mellan 1000 och 1400, wtf liksom. Är sjukt svullen om magen men idag har jag bränt över 900 kalorier på träning så siffran måste vara lägre imorgon! :S

Hoppashoppashoppas. Annars dör jag lite imorgon.

Om vikten inte är lägre... då ska jag gå en straffpromenad på morgonen. Ska träna på eftermiddagen också så det blir bra!

Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar