tisdag 7 juni 2011

Jag vill dö. Har hetsätit och spytt tre gånger på tre dagar. Inga enorma mängder som förr men det gör ingen skillnad. Hatar mig själv så jävla mycket. Vill bara skära skära skära. Fast helst överdosera.

Jag är äcklig, misslyckad och fet.

Och Hon ringde nyss, mitt ex. Fy fan. Så börjar hon berätta om att hon har fått en jävla massa mediciner och diagnoser nu och skit. Och hon är den enda som jag vill berätta för, som jag vill ha stöd från, men jag kan inte, och hon skulle hata mig för det. Och jag vill inte unna henne det hatet.

Så jag är ensam, ensam med bulimi. När ska jag avsluta den här skiten. Jag sa ju det, jag tänker inte leva med bulimi.

Ensam. äckligt ensam

1 kommentar:

  1. Du är inte ensam! Jag finns här och stöttar dig! Bara bestäm dig för ta dig ut ur Bulimin, ät regelbundet, förbjud inget och sov efter varje måltid. Sätt en post it lapp under toalettlocket, kanske några peppande ord eller bara; ALDRIG MER BULIMI.Det går att stoppa en impuls, tro mig, jag vet!

    Finns här och stöttar dig, bara att skriva till mig om du behöver stöd, utväxla några ord eller helt enkelt bara skriva av dig!

    Stor Bamse Kram<3

    SvaraRadera