onsdag 8 juni 2011

?

Jag förstår inte, hur kan sidvyerna idag ligga på 75 när de normalt ligger på 20???

Jag har stängt av känslorna vad gäller maten. Jag vill verkligen inte ha bulimi men jag kan inte sluta förbjuda mig saker etc, jag vill bli smal. Jag vill verkligen det.

På måndag ska jag dock till vårdcentralen- Är inte inskriven på unga vuxna (psyk) längre då jag bad om att bli "utskriven" för två månader sedan så nu söker jag som vanligt antar jag. Jag ringde i alla fall vårdcentralen eftersom jag vill börja med fluoxitin igen. Fluoxitin gör så att jag inte hetsäter. Det funkade sist i alla fall. Jag har mycket humörsvängningar nu, sista månaden har känts som en balansgång och jag har fallit allt för många gånger redan.

Jag ska be om fluxen och vid behovs medicin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar