söndag 5 juni 2011

Jag ska bara spilla lite först

Har vaknat hela natten och trott att det är dags att gå upp. Klockan tre började jag till och med klä på mig men när jag sedan insåg vad klockan var så var det jäkligt skönt att kunna gå och lägga sig igen! Fast jag är liksom rastlös när jag sover, otålig.

Nu kokar jag kaffe och ska sedan ut och gå en timme. Efter det blir det havregrynsgröt!

Min mage var sjukt svullen igår vilket beror på att jag äter BARA nyttig mat och det är innte bra. Alltså jag äter typ bara grönsaker, fiberberikad gröt och ägg. Så idag har jag bestämt mig för att försöka äta normalare, tex lite pasta till maten och sådär. Får dock äta mindre portioner då eftersom sådan mat innehåller mer kalorier.

Har inte planerat maten än me frukosten har jag koll på och lunchen blir nog en köpt macka vilket ger mig lite ångest, känns så onödigt! Men  vill ha platt mage idag...

kaffekaffekaffe (måste vakna till så att jag slutar hälla ut malt kaffe över hela köket)

2 kommentarer:

  1. Härligt:) då kör vi hårt:) skrev att det skulle vara morgonpromenad, men vi kör så här: promenad varje dag, springa varannan, så springa måndag onsdag fredag typ

    SvaraRadera
  2. Jag har ångrat mig:( haha, för alltid när jag ska ha ett vad eller liknade så går det sämst för mig:( haha låter sjukt, men det är typ som att jag VILL att jag ska misdlyckas:( sjukt, jag vet. Så förlåt att jag är så velig, men jag tror att du klarar träningen ändå:) kram!

    SvaraRadera