onsdag 1 juni 2011

Oink oink

Trött! Gick upp innan sju för att tvätta, inte så motiverande direkt.

Har ätit havregrynsgröt med äpple och kanel + mjölk samt druckit kaffe. Blir mer kaffe snart igen!

Jag borde gå och duscha nu eftersom jag måste till stan direkt efter att tvätten är torr. Måste hitta en studentpresent åt J innan kl 12 då jag ska möta M på stan. Efter det är det jobb kl 16 och sedan ska jag på Js mottagning. Jag ska dricka ikväll. Har inte gjort det på flera månader och jag är lite nervös för hur
det kommer gå. Vill ha en lyckad ångestfri kväll. Får väl dricka lite i taget och se hur det känns. Ska dricka vodka med redbull light tror jag...

Okej, nu måste jag duscha!

(Rubriken var det mitt marsvin Mirabell som kom på;)

3 kommentarer:

  1. Alltså jag gillar verkligen inte att gå/springa på löpbandet, det är så sjukt tråkigt. Men jag är jätte glad att jag har det. Och jar har plats för en motionscykel, men kommer jag att använda den? Det kanske är värt det ändå? 500 är inte så mycket. Men samtidigt, jag vaccinerade min voove igår - 500:- Köper burn day och burn night idag- 500:- Och så cykeln? Sen är det ju andra utgifter också, som student presenter och sånt. Men va fan, egenlligen är inte pengar något problem, eller? Åh jag är kluven, gör ett bestut åt mig! :) hahah Ha det bra idag.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket <3 Vad glad jag blir när du skriver så!!!
    Hoppas du får en underbar dag imorgon!!

    puss!

    SvaraRadera
  3. tack för att du hjälper mig att bestämma mig:) haha jag tror nog att jag väntar lite, ska iallafall tänka på det MINST en vecka, jag brukar vara så jävla impulsiv och bara köpa och tänka sen liksom. Men nu ska jag verkligen tänka på det!

    SvaraRadera