tisdag 14 juni 2011

Lite mindre än vanligt...

Som i rubriken - har ätit lite mindre än vanligt. Har märkt att min gamla gräns på 1400 kalorier inte duger längre, istället är det 1000 kalorier som gäller för att det ska kännas bra. Har varit så i ett par dagar nu. Men jag går inte hungrig heller, har haft lite sämre aptit bara.

Jag hade jättedålig fantasi när jag skulle laga lunch så det blev lite "Low Carb Pasta" med tomatsås som jag inte orkade igår samt ett stekt ägg (stekt utan fett) och ett äpple. Blev ca 250 kalorier för det var verkligen inte mycket av pastan och såsen.

Till middag har jag ätit "Vegetarian Taco Mix" från Santa Maria och Shiratakinudlar. Tillagade hela påsen med färs och alla nudlar och gjorde en matlåda av hälften. Denna måltid blev då 125 kalorier, super!

Nu väntar jag på "So you think you can dance" som börjar kl 21, älskar verkligen det programmet! Funderar också på när jag ska ta mina Propavan... Vill ju som sagt inte vara trött imorgon så ju tidigare desto bättre, men vill heller inte missa SYTYCD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar