tisdag 14 juni 2011

I väntans tider

Väntar på boendestödet nu... En ny kille, har inte träffat honom förr vilket gör mig orolig. Jag blir inte lika produktiv när det kommer nya människor.

En "Big Shot" psykolog ringde mig idag. Det är samma psykolog som satte ADD diagnosen samt bipolära på mig. Hon hade fått ett bevakningsmeddelande av vårdcentralsdoktorn. Hon tyckte iaf att jag skulle ha samtalsterapi under sommaren. Jag ville inte det eftersom terapi aldrig ger mig något, förutom dbt - den var ok. Men jag lät mig övertalas och det är ju egentligen ganska bra. Jag tänkte att jag träffar denna människa ca två gånger och sen avvaktar vi med att boka fler tider utan mer att jag kan ringa när/om jag känner att det behövs. Jag vill inte gå dit i onödan, slösa deras och min tid. Jag vet heller inte om jag orkar med några möten, mår ganska crap nu och då vill jag mest vara hemma. Vara hemma eller träna.

Åh

(eh skrev detta kl 14 men glömde posta;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar