söndag 7 augusti 2011

Var nyss i affären. Ändrade mig ca 10 gånger om ifall jag skulle hetsa eller inte. Verkligen ändrade mig till 100 % så det var väldigt förvirrande att inte veta vad jag ville. Det kändes som om kassörskan stirrade på mig också när jag gick fram och tillbaka i bröd och kak gången. Men det slutade med att jag inte köpte något att hetsa och heller inga "mellanting" så som mini lätta (hade kunnat hetsa med knäckebrödet jag hade hemma annars).

Jag köpte alltså Fibrex (tack Flowerbabies för tipset), två gröna äpplen, Soyadryck light samt hör och häpna 150g lösviktsgodis!!! Tanken är dock att inte hetsa detta utan äta det sakta under dagen. Det ska gå! Det blir godiset samt Fibrexgröt istället för middag. Med lite sobril så ska det gå... Det är liksom en så trist dag med regn och ångest natt/morgon så jag skulle verkligen behöva en dag utan kräk men en dag då jag lyckas att äta lite gott utan för mycket ångest. Jag hoppas på att det går i och med att resten av matintaget inte överstiger 500 samt att dagens kalori-intag inte överstiger 1000.

För att lindra ångesten har jag även tränat idag. Crosstrainer samt bål och armstyrka.

Nu: Sobril samt välja film eller läsa bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar