onsdag 31 augusti 2011

Fart

Haha så jävla typiskt mig. När jag väl börjar skriva så är det så lätt igen, och jag måste göra det hela tiden. Många Ana och Mia har ju det problemet - allt eller inget - svart eller vitt - Jag har det tänket inte bara när det gäller mat. Jag kan liksom HATA eller ÄLSKA något (eller någon) och det ändrar sig snabbt. Så snabbt så jag själv blir förvirrad då jag var TVUNGEN att umgås med en viss person jämt, och sedan inte tål den... Det gör mig ledsen för jag kan aldrig lita på mina känslor när det vänder så snabbt. Utöver detta så tröttnar ju folk snabbt på en... Jag har (inte förvånande kanske) utöver ADD diagnosen även borderline och bipolär (känns feldiagnostiserad men det skiter läkarna i!) diagnos. Det stör mig fruktansvärt mycket att de inte lyssnar på mig när jag säger att jag inte känner mig bipolär. Det påverkar ju min behandling eftersom de vid alla medicin-beslut måste tänka på att jag skulle kunna bli manisk. Blä varför kan de inte bara lyssna?!

Nu - mera kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar