måndag 1 augusti 2011

Hjärnspya

Hade en liten hets nyss.

4 flatknäckebröd med minilätta
två "frallor" gjorda på grahamsmjöl och vatten + minilätta
3 havrekakor gjorda på fiber havregryn och minilätta samt lite socker

Det gick bra att spy och hela hets + spy var avklarat på under 20 min.

Jag hetsar sällan för att jag är hungrig. Jag bara måste. Antingen det eller lugnande eller självskada. Och hets är det mest osynliga samt förstör minst i vardagen (om man tänker på att jag sover bort dagen av lugnande).

Okej. Tog precis en sobril och lite propavan. Vill inte va helt drogad på morgonen imorgon... Men hoppas detta räcker för sömn.

När råttan Nikolaj dog igår så ringde jag mitt ex A. Hon svarade inte (vi har bara pratat i telefon 3 gånger sedan vi gjorde slut för 3 månader sedan), hon sov, lika bra! Jag ringde dock för jag visste inte vad jag skulle göra. Dödsfall - råtta, hund eller mygga - framkallar stor ¨ångest hos mig och Hon hade lovat att finnas där för mig när våra gemensamt inköpta råttor dog. De är de djur som jag har för tillfället med kortast livstid så de var De som skulle dö först. Jag har för övrigt ett marsvin, en kanin och en katt + en råtta kvar.

Jaja. Ångest iaf. Begravde råttan idag. Helt otroligt att jag fortfarande står på benen och inte har drogat ner mig totalt!

För övrigt så hetsar jag mindre och spyr lite mer. Tränar dock inte - har inte funnits någon tid pga allt jobb! Men vikten kryper sakta sakta neråt. Det är iaf något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar