tisdag 9 augusti 2011

Det var det mest idiotiska jag har skrivit. Förra inlägget alltså. Förlåt! Jag ska inte göra om det!

En fundering... Jag spyr alltid i "rätt ordning" alltså i den ordningen som jag åt maten. Är det så för er med? Det är ju himla bekvämt för man har bra koll på det viset. Dock så påstår läkarna och litteraturen att det inte funkar att använda sig at "färg markörer" när man äter (tex en röd tomat) för att saker och ting ändå ofta kommer upp i fel ordning. Men jag håller inte med! Och nu när jag blivit en härmapa och spyr i hink som en av mina favorit bloggare (alltså argumenten för att spy i hink är så mycket starkare än i toan, fattar inte att jag inte gjort det förr, dock så känner jag mig pinsamt som härmar menmen) så kan jag bekräfta det då det blir mycket mera synligt.

För några dagar sedan fick jag sådan PANIK att jag inte fått upp alla mat att jag BÖRJADE GRÄVA I TOAN med handen för jag ville se vad jag hade fått upp. SEDAN DESS HAR JAG SPYTT I HINK. Fy fan  jag ligger verkligen på botten (i ett avlopp och krälar i min egen spya).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar