torsdag 4 augusti 2011

Försöker förstå...

Hets x 2 ikväll

Min hets är inte kopplad till hunger då jag till exempel innan första hetsen åt en nektarin för att inte hetsa. Jag kände då att jag inte var hungrig men det var en tvångstanke
-hetshetshets-

Sen innan andra hetsen var jag verkligen inte sugen på hets och jag försökte förebygga genom att äta tomatsoppa. Men nej, återigen denna tvångstanke. Mådde illa från första hetstuggan. Men var tvungen att kasta i mig maten. Tvång!!! Åt tills jag mådde illa. Krävdes inte mycket.... Sen kräktes jag mig tom.

Sen satte jag igång att städa badrummet (????!!!!) Okej om jag bara städade undan spyorna men jag började rensa proppen i handfatet samt rensa golvbrunnen. Weird!!

Jag blir så jävla frustrerad. Jag försöker förstå min bulimi men den är fan bara kaos.

Slösade två sobril också >< tog dem för att klara av att äta tomatsoppan men då den måltiden ändå blev till hets så såg jag dem bli uppspydda några min senare. Fick ta två till sen.

1 kommentar:

  1. hej! nu ska jag svara på "kräk-frågor" ;p
    Ang hink. Kommer från början då min familj upptäckte mig med att spy i badrummet. Jag som ju ville fortsätta spy, men helst inte bli upptäckt och ännu mer - Bli lämnad ifred då jag spydde...Började spy inne på mitt rum i en hink/Bunke med hög musik på. Inte lika uppenbart vad man gör inne på rummet lixom:P (som om man efter maten går in i badrummet!)

    Skiftade mellan toa/hink på rummet. Men hinken blev allt oftare och till en vana.
    1. Hinken är lägre ner än toaletten, och jag har blivit van med det.
    2. I hinken ser jag verkligen HUR MYCKET som kommit upp! Och kan hålla mer koll!

    Men nu mer spyr jag oftast i badrummet MEN i hinken. Så då har jag ju rinnande vatten. För när jag spyr blir det klart kladdigt. "Totally mess" Inget fin-spy på mig inte. Inte sådär som vissa, bara luta sig fram lite lätt och ut kommer allt! Nej. Jag är grisigare än grisigast! >.< (Så om jag är i rummet får jag ha tonvis av papper eller en handduk som jag tvättar sen. Fräsch brud!)
    Och ja, jag tömmer min hink i toaletten sen!

    Mmm ett fräscht svar på en fräsch fråga ! ^^
    Men men. Vad ska man göra? Det är ju sanningen från min sida så!

    Kram på dig

    SvaraRadera