lördag 6 augusti 2011

Så här stort självhar var det längesedan som jag kände. Visst hatar jag mig själv jämt men denna AVSKY... är stark idag.

Gick och köpte en pizza för ett tag sedan. Uppäten på ca 10 min. Uppkräkt på ungefär samma tid.

Har tagit sobril och sömnpiller. Fast bara ett sömnpiller. Måste hitta fler senare. Har starka impulser på att cutta. Funderar bara på vart jag minst kommer ångra det sedan. Men tror att det blir ljumsken.

Jag vill ringa A (mitt ex). Kan jag det? Vad tycker ni? Jag tycker att det är olämpligt men samtidigt så kan hon hjälpa mig. Göra mig lugn. Dock så kommer jag känna mig patetiskt imorgon. Nej inte ringa, jag skulle kunna säga något pinsamt.

Måste skära. Nu.

1 kommentar:

  1. Jaa ... så jävla värdelöst :( Normala människor har ett liv och gör roliga saker på helgerna. En annan drar undanflykter till vännerna för att få vara ensam (och hetsa) !

    Inte till någon tröst, men jag känner också ett extra stort självhat idag. Extra mycket dåligt samvete för familjen.. (Och extra mycket sorg över förlusten på hur livet hade kunnat vara)

    SvaraRadera