tisdag 9 augusti 2011

Doktor sobril

Äpple och fibrexgröt har jag lyckats få ner. Tror att jag kommer kunna behålla det också.

Var nyss hos doktorn. Kände igen honom lite, undra varifrån? Nåja fick iaf höjd dos flux, attarax, sobril och propavan. Han tyckte inte att jag skulle äta upp all sobril på en gång vilket jag inte heller tycker. Det var därför som jag bad om attarax. Jag borde få beröm för det, att jag tänkte så moget!

Ska jobba kl 12-16 och sen ska jag träffa mor som ska hjälpa mig att borra upp hyllor. Ska bli trevligt att träffa mamma. Men jag vet inte hur det blir med middagen då... Jag vill inte köpa hem något som kan leda till hets. Och jag hat ingenting hemma. Kanske kan föreslå sallad från lokala pizzerian? Mamma vill också bara äta nyttigt då hon är en konstant bantare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar